Jag har kommit till en gräns.

Nu får det va bra, jag orkar inte gå omkring och bli irriterad och typ aggressiv hela tiden. Dags att söka hjälp. Igen.
Jag fräser även fast jag inte vill och mest mot dom som bryr sig mest om mig och det leder till ständig ångest efter jag umgåtts med någon typ.
Jag vill inte vara elak, jag vill inte bete mig såhär. Men jag vet inte hur jag ska lösa problemet.

Önskar jag hade massa pengar så jag kunde gå i terapi eller något för det sägs ju att sånt hjälper. Dock har jag sen barnsben inte trott på sånt. Men om jag ger det en ärlig chans kanske det kan fixa till mitt problem. 
Så en hyfsat billig terapeut sökes. Bra ska hen gärna va oxå!

Jag skulle inte ens säga att jag inte trivs med mitt liv. Är faktiskt rätt nöjd för stunden, måste va ngt som ligger och spökar någonstans. 

Så nu får det fan va bra! Nästa vecka ska jag leta upp ett sätt så jag kan lösa det här. Både för min och alla i min omgivnings skull. För snart orkar inte ens jag med mig själv, och hur ska då alla andra kunna göra det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0