Hej september!

Missade totalt att ta kort hos pappa i fredags när jag var där på kräftskiva. Men ett på gänget när vi käkade kräftor och ett på groggbordet blev det iallafall. 2 är ju bättre än 0.
Kvällen var lika trevlig som väntat och klockan sprang även iväg så har varit sliten hela helgen efter det. Men det får det vara värt! 

Igår gav jag och farmor oss iväg till skogen i hopp om att hitta lite svamp. Man kan säga att det gick åt helvete redan från början då någon beslutat att man skulle hugga ner våran svampskog. Vi begav oss iväg till ett annat ställe och hittade hela två svampar, inga kantarellmackor för mig inte!

Annars försöker jag att förstå mig på mina arbeten i skolan, går sådär och jag flummar mest runt och vet inte själv vad jag skriver.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0