Trött och sliten

Igår hade vi första innebandymatchen efter 2 stycken träningar. Tack IBF Linköping för att det var massa division 1 spelare med och lirade när det inte skulle va det. Inte direkt motiverande! Men kroppen har ont idag och det är ju bra :)

Sen måste jag bara undra hur elaka dagens barn är i vissa lägen. Hörde på nyheterna imorse att 1 av 4 tjejer och 1 av 5 killar inte duschar efter gymnastiken i skolan för att de är rädda för att bli fotograferade eller retade. Hur kan man ens komma på idén att du upp sin mobil och fotografera någon annan i duschen? Helt jävla sjukt! 

Och jag är oxå "sjuk" haha. Har ont i halsen och jag varit hängig hela helgen så jag är så fruktansvärt glad över att jag är ledig idag och kan hänga i soffan :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0