Typ helg nu!

Tiden rullar på och nu har jag tagit helg! Fixade det sista på mina loggar ikväll, förutom typ en som jag är så jävla missnöjd med i slutet så funderar på att ta bort den delen. 
Hade en härlig flumkväll med Kim ikväll oxå, tror nog vi sa allt fel! :D

I helgen blir det nyktert, typ. Lite grillat och ngt glas vin imorgon bara. Lugnt på lördag för på söndag har vi årets första innebandy match, jag kommer dö!

CSN har även gett mig ett ja och jag kommer få mkt mer pengar än jag trodde så kommer inte leva fattigt som det ser ut som just nu :)

Nisse bjöd förresten på mat på Lingon och Dill i onsdags, fantastiskt gott!

Dags att sova nu, godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0