C9 Forever Living - Dag 3

3/9 dagar avklarade, alltså 6 dagar kvar.
Det var även dags för mät- och vägdag. Tyckte vågen visade lite väl mycket i måndags och så kan det ha varit då jag gått ner 3,8 kg! Även förlorat totalt 5 cm runt kroppen :)

Dagen i sig har känts bättre än igår, iaf inte lika arg på kvällen. Och jag fick ju bli mätt ett tag då jag åt 120 gram lax, 120 gram sötpotatis och 100 gram wokade grönsaker. Magsäcken har dock inte krympt för efter några timmar var jag hungrig igen. Men bara att dricka mer vatten! :)

Dagens träning blev 5,5 km powerwalk/löpning innan frukosten. Hade problem med håll som vanligt..
Kvällen avslutades med 90 minuter innebandy och det va kroppen inte riktigt beredd på. Den kändes tung som bly men jag tog mig igenom iaf, på min egen nivå :)

Nu är det bara en välbehövlig dusch som behövs så ska jag däcka i sängen! Förövrigt är skolan rolig och svår :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0