C9 Forever Living - Dag 4

Började dagen med att cykla 12,2 km, det dödade mina ben som fortfarande är helt slut. Gick en kortare promenad ikväll för att få igång dom men funkade sådär. Hoppas dom är pigga till morgonkvisten då det är dags att ge sig ut igen :)

Har inte varit lika hungrig idag som de andra dagarna. Tog med en smoothie in till stan och det blev mindre lyckad då den inte alls var tjock när den skulle drickas utan hade mer blivit som lila saft :) men den gick ner och mättade tills jag kom hem.

Snart är det helg oxå. Då ska jag jobba och bege mig iväg på lekar samt kräftskiva/grillning på lördagkvällen. Utan att dricka en droppe alkohol. Kommer kännas märkligt :) 

Nu ska jag sova, 5 dagar kvar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0