C9 Forever Living - Dag 5

Hälften av tiden har nu gått och det känns rätt bra ändå. Jag läser i gruppen på Facebook att vissa inte känner någon hunger samt är extremt pigga och har massa energi. Jag kan tyvärr inte hålla med. Visst jag är absolut inte hungrig hela tiden men energin är ju inte som den brukar vara. Har varit död sen klockan 15 förutom när jag va med farmor i skogen och plockade blåbär.
Kanske har med skolan att göra, kanske inte :)

Att börja dagarna med en promenad är iaf uppfriskande. Dock inte lika kul att klockan kommer ringa 05.30 imorgon, en lördag lixom. Får bli en powernap efter jobbet så jag orkar med kvällens festligheter :)

Maten jag åt idag var precis lika äcklig som den ser ut att vara. Smakade inte ett skit. Men nu ska jag sova, god natt :)





Just det, jag har köpt nya skor oxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0